Veel gestelde vragen (FAQ)
1. Waar bevindt zich mijn pakket?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-2 werkdagen (ma-vr) om je order te verwerken en 4-6 werkdagen (ma-vr) voordat je bestelling wordt afgeleverd. Als deze termijnen zijn verstreken en je pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Waar kan ik mijn track & trace-code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code via e-mail. Controleer ook je spammap, want soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.
3. Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
Je kunt de voortgang van je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace in op onze Track & Trace-pagina om de status van je levering te bekijken.
4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket.
Je kunt je pakket binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retourneren, je bent alleen wel zelf verantwoordelijk voor het retourlabel en de retourkosten. Tenzij het gaat om een defect of verkeerd ontvangen artikel, deze zullen wij kostenloos vervangen. Bekijk onze Retour- en terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket.
5. Ik wil graag ruilen.
Wij accepeteren helaas geen omruilingen. Wel kan je natuurlijk je bestelling retourneren, echter betaal je hier wel zelf de retourkosten voor.
Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op!
Bedankt voor je interesse in De Haan Mode!