Retour- en restitutiebeleid
We hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd hebt om een artikel retour te sturen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@dehaanmode.nl
Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een goedkeuring en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. U bent zelf verantwoordelijk voor het retourlabel en de kosten hier van. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Restituties
Zodra we de retourzending hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt. Het bedrag wordt binnen 14 dagen automatisch teruggestort op uw betaalmethode, met gebruik van dezelfde betaalmethode waarmee u de bestelling heeft geplaatst.
Retourlabel
Na goedkeuring van uw retourverzoek ontvangt u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Houd er rekening mee dat het de verantwoordelijkheid van de klant is om de retourzending te regelen en de kosten voor de retourzending te dekken. Retourzendingen die zonder voorafgaande goedkeuring worden verzonden, worden niet geaccepteerd.
Ruilen
Helaas accepteren we geen ruilingen van artikelen. U kunt echter altijd uw artikelen binnen 30 dagen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Herbevoorradingskosten
We zijn verheugd om aan te kondigen dat we geen herbevoorradingskosten in rekening brengen voor geretourneerde artikelen. Ons doel is om uw winkelervaring zo eenvoudig mogelijk te maken en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met elke aankoop.
Annuleringen
Eenmaal geplaatste bestellingen kunnen niet worden geannuleerd. Controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u uw aankoop voltooit.
Retourneren wegens spijt van aankoop
Als u een artikel wilt retourneren vanwege een verandering van gedachten of een fout bij het bestellen, dient u rekening te houden met de werkelijke kosten voor het retourneren van het product. We raden aan om uw bestelling zorgvuldig te controleren voordat u deze afrondt om er zeker van te zijn dat u tevreden bent met uw keuzes.
Beschadigde of defecte artikelen
Onze excuses voor het ongemak als u een defect of onjuist artikel heeft ontvangen. Stuur duidelijke foto's van het probleem, en wij dekken de retourkosten en zorgen voor een gratis vervanging. Uw tevredenheid is onze prioriteit—neem contact met ons op zodat we het probleem snel kunnen oplossen.
We raden aan om retourzendingen te verzenden met een traceerbare verzendservice of verzendverzekering. De afzender is altijd verantwoordelijk voor de zending, en we kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen als u deze zonder traceerbare verzending verzendt.
Contactgegevens:
Winkelnaam: De Haan Mode
Adres: Trasmolenlaan 12, Woerden, Utrecht, 3447 GZ, Nederland
E-mail: info@dehaanmode.nl
Telefoon: +31616347613
FAQ: Veel gestelde vragen
Openingstijden klantenservice:
Maandag - Vrijdag: 08:00 - 18:00
Zaterdag - Zondag: 12:00 - 17:00
(GMT+01:00) Midden-Europese standaardtijd (Amsterdam)